Ce să nu mănânci

Ce să nu mănânci

Ar trebui să limitați următoarele produse alimentare .

  • Zahăr: zahărul adăugat este dependență, îngrășare și o cauză principală a bolilor precum obezitatea, diabetul și bolile cardiovasculare 
  • Boabe: Evitați boabele dacă aveți nevoie pentru a pierde în greutate, inclusiv pâine și paste făinoase. Grânele de grâu (grâu, lămâie, orz și secară) sunt cele mai rele  Semințe sănătoase cum ar fi orezul și ovăzul sunt fine dacă nu trebuie să piardă în greutate.
  • Semințe și uleiuri vegetale: ulei de soia, ulei de porumb și altele. Acestea sunt grăsimi procesate cu o cantitate mare de acizi grași Omega-6, care sunt dăunători în exces .
  • Grasimi trans: Grasimi modificate chimic, care sunt extrem de rele pentru sănătate. Se găsește în unele alimente procesate.
  • Îndulcitorii artificiali: în ciuda lipsei de calorii, studiile observaționale arată o corelație cu obezitatea și bolile asociate Dacă trebuie să utilizați îndulcitori, alegeți Stevia.
  • Produsele "diete" și "cele cu conținut scăzut de grăsimi": Majoritatea acestor "alimente pentru sănătate" nu sunt deloc sănătoase. Acestea tind să fie foarte prelucrate și încărcate cu zahăr sau îndulcitori artificiali. Siropul de agave este la fel de rău ca și zahărul.
  • Alimente foarte prelucrate: Alimentele care sunt foarte prelucrate sunt, de obicei, scăzute în substanțe nutritive și sunt bogate în substanțe chimice nesănătoase și nenaturale.

Trebuie să citiți listele de ingrediente. Veți fi surprinși de cantitatea de alimente sănătoase care pot conține zahăr, grâu și alte ingrediente nocive.



Gateste sanatos folosind aceste produse!